سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهینه سازی سایت با 5 راهکار ساده و کلیدی

 

اگر دنبال این مسئله می باشد که سایت شما نیز همانند سایت های معتبر بسیار زیادی داشته باشد و رتبه آن در صفحه نتایج گوگل بهبود یابد خواندن این مقاله را به شما توصیه می‌کنیم  .زیادی برای بهبود نوعی سایت وجود دارد که ما در این مطلب قصد داریم به پنج روش از مهمترین روشهای بهبود بهینه سازی سایت اشاره کنیم .

یکی از مهمترین مسائل حالت واکنش گرایی در بهبود سئو میباشد با یک نگاه ساده به جامعه آماری افرادی که از اینترنت استفاده می‌کنند می توانید از اهمیت استفاده کردن از موبایل های هوشمند با خبر شوید استفاده از روش واکنش گرایی یا به اصطلاح رسپانسیو بودن سایت یکی از مهم‌ترین مسائلی میباشد که برندهای بزرگ در سایت‌های خود به آن اهمیت می دهند. حدود 60 درصد از گشت و گذار ها درون وب توسط گوشی های همراه انجام می شود.

یکی دیگر از مهمترین مسائل کپی بودن محتوا می باشد برای داشتن سایتی با قدرت از نظر سئو باید این مسئله را در نظر بگیرید که کپی کردن محتوا از سایت های دیگر به قرار دادن آن بر روی سایت خود یک مسئله بسیار اشتباه بوده و موجب لطمه زدن به رتبه سایت شما در نتایج گوگل می شود.

سعی کنید در نوشتن محتوای سایت خود از زیر عنوان ها برای تقسیم بندی محتوا استفاده کنید.استفاده از لینک های داخلی را بسیار جدی بگیرید. یکی از مسائل پر قدرت برای بالا آوردن صفحات مد نظر شما در نتایج گوگل می باشند.

حتماً برای تصاویر خود که در متن از آنها استفاده کرده متن جایگزین قرار دهید.به عنوان مثال برای دیدن یک صفحه سئو شده مناسب، صفحه اجاره ویلا با استخر سرپوشیده را به عنوان الگوی کاری خود قرار دهید.