سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سال 2020 تبلیغات کلیپی جریان اصلی دارد

صوتی در این چند سال اخیر سر و صدای زیادی ایجاد کرده است. با نگاهی به گذشته ، 2018 بدون شک به عنوان سال بلندگوی هوشمند به یادگار می ماند.

 2019 ، سال پادکست. در زمانی که رکورد 77? از آمریکایی های آنلاین موسیقی را پخش می کردند ، حتی در سال گذشته شاهد گوش های بی سیم بودیم که از لحظه ای لذت می برند.

 

و با همه این بازی ها در پس زمینه ، چند ماه پیش طلوع فیلم را راه اندازی کردیم: راه حل ما برای کسب و کارهای کوچک به سادگی و با قیمت مناسب در آینده دیجیتالی جدید شنیده می شود.

 

از زمان آغاز به کار خود ، ما توانسته ایم صنعت را از روزهایی که مجبور شده ایم برای قرار دادن تبلیغات صوتی با یک شخص صحبت کنیم ، پیش ببریم و در عوض یک بستر خودکار ایجاد کنیم که روند کار را از ابتدا تا انتها کاملاً خودکار می کند. الزامات بالای هزینه هزاران دلار نیز اکنون از گذشته است. تمام آنچه شما نیاز دارید 250 دلار و چیزی برای گفتن با طلوع فیلم است ، و ما این پیام را برای هر کسی ، هر کجا و هر زمان که بخواهید از طریق هدف گذاری هوشمند ارسال خواهیم کرد. بهترین شرکت تبلیغاتی کدام است؟

 

ما گفتیم که با قدیمی و با جدید. و تاکنون نتایج حیرت انگیز نبوده است ، زیرا ما با افتخار به هزاران مشاغل محلی در بزرگترین شبکه های جریانی کشور صدا داده ایم.

 

بنابراین ، همانطور که به 2020 نگاه می کنیم ، ما در مورد ابزارها ، تجزیه و تحلیل ها ، گزارش ها و شرکا برای کمک به مشتریان خود در ایجاد مخاطبان حتی بیشتر ، قطعنامه ای برای GO بزرگتر ارائه کردیم. صحنه برای یک سال عظیم دیگر در صوتی دیجیتال آماده است و ما تجارت و تجارت کوچک را در مرکز خود قرار می دهیم.

 

صدای دیجیتال به سرعت در زندگی روزمره ما قرار می گیرد ، حتی سریعتر تبدیل به یک ویژگی در ترکیب تبلیغات دیجیتال امروز می شود. دلیل این امر این است که وقتی صفحه ها خاموش هستند ، صدا روشن است - در اتاق های نشیمن و اتاق های خواب ، دفاتر ، سالن های ورزشی ، اتومبیل ها ، شما اسم آن را می گذارید - و ما به ایجاد بازارهای جدید و فرصت های جدید برای مشاغل کمک می کنیم تا در این لحظات جدید افراد بیشتری را در طول روز.

 

بنابراین بیا در سال 2020 بازاریابی خود را با یک کمپین صوتی آغاز کنید - در ادامه توسعه آینده دیجیتالی تبلیغات ، به ما بپیوندید.