سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهینه سازی سایت با 5 راهکار ساده و کلیدی

بهینه سازی سایت و مبحث سئو سایت این روزها بسیار مورد توجه قرار گرفته و هر روزه سایت های زیادی با این مبحث آشنایی پیدا می کنند. این کار توسط افرادی که سئوکار نامیده می شوند انجام می شود و در واقع کاری تخصصی می باشد. اما اگر خودتان سئوکار هستید و با فرآیند کار آشنایی دارید، حتما این 5 راهکار را در لیست کارهایتان بگذارید:

-موبایل فرندلی: از آن جایی که حدود 70 درصد کاربران سرچ های خود را با گوشی موبایل انجام می دهند، موبایل فرندلی بودن سایت بسیار مهم می باشد.

-بالا بردن سرعت سایت

-فعال سازی ssl : حتما سایت خود را از http به https تبدیل کنید.

 

 

 

-اهمیت بیشتر به تولید محتوا و افزایش طول محتوا: داریم به سمتی می رویم که محتوا دارای جایگاهی ویژه خواهد شد؛ از این رو بهتر است تمامی موراد مهم و لازم را در مقاله پوشش دهیم و طول محتوا حداقل به 1800 کلمه برسد.

-بهبود لینک سازی و انتخاب کلمات تخصصی تر: لینک سازی همواره تاثیر به سزایی در سئوی سایت داشته و خواهد داشت؛ از همین رو به لینک سازی داخلی سایت باید اهمیت ویژه ای بدهید.

از آن جایی که بسیاری از سئوکاران به صورت فریلنسری کار می کنند؛ این امکان برایشان فراهم است که در ایام نوروز و تعطیلات هم به کارهای خود رسیدگی کنند، رنتی جا پیشنهادی جذاب و البته ارزان قیمت برای تعطیلات نوروز شما دارد: اجاره ویلا با استخر سرپوشیده